آذر ۲۶، ۱۳۸۷

!رونوشت به سادات

با سلام.
خدمت تمام دوستان و خوانندگان «سيد»؛
احتراما اينجانب، اكسير، آمادگي خود را جهت بوسيدن سينه اين عزيزان و دريافت عيدي اعلام داشته، مقتضي است دستورات لازم را ابلاغ فرماييد.

پي نوشت 1: نامه فوق رونوشت به كليه سادات ذكور بوده و اكسير هيچگونه مسوليتي در باب بوسيدن سينه بي بي ها (سادات مونث) به عهده نمي گيرد. خواهشمند است اصرار بي مورد نفرماييد.
پي نوشت 2: احتراما از كليه سادات كه داراي سينه اي پرمو و به اصطلاح عوام «پشمالو» مي باشند استدعا مي شود تا با داروي نظافت (با يادي از اموات علي الخصوص سعيد امامي) محل بوسيدن اينجانب را تميز و براق نمايند تا هم از نظر بهداشتي و هم از نظر احساسي اينجانب با مشكل مواجه نشوم.
پي نوشت 3: بديهي است عيدي فوق الذكر به هيچ وجه نبايد از يك فقره اسكناس تا نخورده پنجاه هزار ريالي (معاد 5 هزار تومان تمام) كمتر باشد. در غير اين صورت با سيد خاطي برخورد مقتضي انجام خواهد گرفت.
پي نوشت 4: عزيزاني كه در دسترس نمي باشند و سادات مونث مي توانند با زدن يك ايميل شماره حساب بانكي اينجانب را دريافت نموده و عيدي خود را به آن شماره واريز نمايند. واضح است كه به علت وجود كارمزد بانكي، مبلغ واريزي نبايد از صد هزار ريال (معادل 10 هزار تومان تمام) كمتر باشد.

در پايان عيد غدير را به همه خوانندگان تبريك عرض نموده و اميدواري خود را جهت خوش بودن ايشان ابراز مي دارد.
مخلص همه ي شما، محتاج به دعاي شما، اكسير
***
اون گل بنفشه بين اون همه برگ زرد و پاييزي، تقديم به شما عنوان عيدانه

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.عید شما هم مبارک

ناشناس گفت...

سلام.من با این صفحه ی کامنت هاتون مشکل دارم.هی نمیاد بالا واسه همین چند تا از پست هاتونو نظر نتونستم بدم.عید شما هم مبارک باشه.منم سیدم!چی؟...عیدی؟...صداتون نمیاد!...نمی شنوم..(!)خوبه والا!ما باید 10 تومن و 5 تومن به شما عیدی بدیم اون وقت شما «یه گل بنفشه بین بر گ های زرد» به ما عیدی می دین؟عجب!!